Кошик
936 відгуків

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережено товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ тощо) Винятки Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну чи поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). Повернення дефектних товарів, на які поширюється гарантія, можливе протягом усього гарантійного строку. У тих випадках, коли Ви замовили товар помилково або сумніваєтеся у його функціональності, Ви можете відмовитись від Вашого замовлення та повернути товар (сплативши вартість зворотного пересилання) протягом 14 календарних днів з моменту оплати. Ця процедура не викликає ускладнень, якщо: товар не був у вжитку та зберіг свій товарний вигляд (не має слідів використання, не порваний, не забруднений, немає потертостей тощо); товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки; у Вас є документи, що підтверджують факт покупки. Після повернення товару належної якості, а також якщо протягом 14 днів неможливо усунути дефекти, що виникли з вини виробника, Ви отримуєте право: отримати відповідний товар належної якості; придбати інший товар з наявного асортименту з відповідними коригуваннями взаєморозрахунків. Перш ніж відправляти повернення, необхідно повідомити по телефону менеджеру інтернет-магазину номер Вашого замовлення або назву товару, який повертаєте. Це дозволить максимально швидко отримати товар назад і відправити Вам заміну або повернути його вартість.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner